Η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) αποκαταστάθηκε, με τους συρμούς να κινούνται κανονικά σε ολόκληρη τη Γραμμή Κηφισιά – Πειραιάς.
Η αποκατάσταση της κυκλοφορίας ήρθε μετά από διακοπές που είχαν προκληθεί από διάφορους λόγους. Οι επιβάτες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν κανονικά τη Γραμμή 1 χωρίς καθυστερήσεις. Η ομαλοποίηση της κυκλοφορίας είναι σημαντική για την καθημερινή μετακίνηση των πολιτών.
Η Γραμμή 1 του Μετρό συνδέει σημαντικούς προορισμούς στην Αττική, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις. Η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των επιβατών. Οι αρχές παρακολουθούν την κατάσταση για να διασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία του δικτύου.
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
![]()

