Ανακοινώθηκε η αποκατάσταση κυκλοφορίας στον ΗΣΑΠ – Κανονικά τα δρομολόγια από Κηφισιά έως Πειραιά.

Ανακοινώθηκε η αποκατάσταση κυκλοφορίας στον ΗΣΑΠ – Κανονικά τα δρομολόγια από Κηφισιά έως Πειραιά.

Η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) αποκαταστάθηκε, με τους συρμούς να κινούνται κανονικά σε ολόκληρη τη Γραμμή ΚηφισιάΠειραιάς.

Η αποκατάσταση της κυκλοφορίας ήρθε μετά από διακοπές που είχαν προκληθεί από διάφορους λόγους. Οι επιβάτες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν κανονικά τη Γραμμή 1 χωρίς καθυστερήσεις. Η ομαλοποίηση της κυκλοφορίας είναι σημαντική για την καθημερινή μετακίνηση των πολιτών.

Η Γραμμή 1 του Μετρό συνδέει σημαντικούς προορισμούς στην Αττική, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις. Η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των επιβατών. Οι αρχές παρακολουθούν την κατάσταση για να διασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία του δικτύου.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Loading

Play