Άνοιξε ο σταθμός Θησείο της Γραμμής 1 του μετρό για τους επιβάτες

Άνοιξε ο σταθμός Θησείο της Γραμμής 1 του μετρό για τους επιβάτες

Με απόφαση της ΕΛ.ΑΣ, ο σταθμός Θησείο της Γραμμής 1 του μετρό (ΗΣΑΠ) άνοιξε και πάλι για τους επιβάτες. Η επαναλειτουργία του σταθμού σηματοδοτεί την αποκατάσταση της κανονικότητας στην κυκλοφορία των συρμών.

Αντίθετα, ο σταθμός Φάληρο παραμένει κλειστός, με τους συρμούς να διέρχονται από αυτόν χωρίς στάση. Η απόφαση αυτή ελήφθη λόγω των πρόσφατων γεγονότων που έχουν προκαλέσει ανησυχία στην περιοχή.

Η κατάσταση αυτή έχει προκαλέσει αναστάτωση στους επιβάτες που χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη γραμμή, οι οποίοι αναγκάζονται να βρουν εναλλακτικές διαδρομές. Οι αρχές συνεχίζουν να παρακολουθούν την κατάσταση και να αξιολογούν την ασφάλεια των επιβατών.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Loading

Play