Το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «ΚΙΣΣΑΜΟΣ» απέπλευσε πρόσφατα από το λιμάνι της Μήλου με προορισμό τη Σούδα Χανίων, ολοκληρώνοντας το προγραμματισμένο δρομολόγιό του. Η άδεια απόπλου δόθηκε μετά από ενδελεχείς ελέγχους από τις αρμόδιες αρχές, οι οποίοι διαπίστωσαν την αξιοπλοΐα του πλοίου.
Πριν από την αποχώρηση, είχαν διεξαχθεί εκτενείς τεχνικοί έλεγχοι για να διαπιστωθούν τα αίτια του ολικού blackout που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου, καθώς και υποβρύχιος έλεγχος στα ύφαλα του πλοίου.
Το «ΚΙΣΣΑΜΟΣ», το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Μήλος – Σούδα, είχε μεταφέρει 1.246 επιβάτες και 108 μέλη πληρώματος, όταν παρουσίασε απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας υπό συνθήκες βόρειων ανέμων έντασης 5-6 μποφόρ, με αποτέλεσμα να προσαράξει σε αβαθή περιοχή.
Το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (Ε.Κ.Σ.Ε.Δ.) του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής κινητοποίησε άμεσα δυνάμεις στην περιοχή, ενώ πριν από την επιχείρηση αποκόλλησης, πραγματοποιήθηκε επιτόπιος υποβρύχιος έλεγχος από ιδιώτη δύτη.
Μετά την αποκόλληση, το πλοίο επέστρεψε με ασφάλεια στο λιμάνι της Μήλου, συνοδευόμενο από περιπολικό σκάφος του Λιμενικού Σώματος.
Αρχικά, το Λιμεναρχείο Μήλου είχε απαγορεύσει τον απόπλου του πλοίου μέχρι την ολοκλήρωση των απαιτούμενων ελέγχων.
![]()

