Αθήνα: Νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και συνεργασίες σύμφωνα με την Όλγα Κεφαλογιάννη

Αθήνα: Νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και συνεργασίες σύμφωνα με την Όλγα Κεφαλογιάννη

Η Αθήνα εξελίσσεται σε πόλη που προάγει τις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και συνεργασίες, σύμφωνα με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της στο PANATHĒNEA, που διεξάγεται από τις 27 έως τις 29 Μαΐου. Η διοργάνωση συγκεντρώνει επαγγελματίες από το χώρο της τεχνολογίας, της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.

Η υπουργός υπογράμμισε τη σημασία του τουρισμού ως θεμελιώδους πυλώνα της ελληνικής οικονομίας, τονίζοντας ότι ο κλάδος πρέπει να εξελίσσεται συνεχώς, προσαρμοζόμενος στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών και τις νέες τεχνολογίες που επηρεάζουν την ταξιδιωτική εμπειρία.

Σύμφωνα με την Όλγα Κεφαλογιάννη, οι σύγχρονοι επισκέπτες επιθυμούν αυθεντικές και βιώσιμες εμπειρίες, καθώς και μια ουσιαστική σύνδεση με τον τόπο και τους ανθρώπους του. Η τεχνολογία διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο σε κάθε βήμα του ταξιδιού, από την αναζήτηση και την κράτηση έως την εμπειρία στον προορισμό.

Η σύνδεση του τουρισμού με την τεχνολογία και την επιχειρηματικότητα είναι στρατηγική προτεραιότητα, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών και την ενίσχυση της βιωσιμότητας. Η υπουργός αναγνώρισε τη σημασία των startups στην αναγνώριση πραγματικών αναγκών και την εφαρμογή καινοτομιών στον τουριστικό τομέα.

Αναφέρθηκε επίσης στο CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, που λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ του τουρισμού και της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, υποστηρίζοντας πάνω από 150 ομάδες και startups τα τελευταία χρόνια. Κλείνοντας, τόνισε ότι η Ελλάδα στοχεύει όχι μόνο να παραμείνει κορυφαίος τουριστικός προορισμός, αλλά και να συμμετάσχει ενεργά στη διαμόρφωση του μέλλοντος του τουρισμού.

Loading

Play