Η αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών φέρνει κανόνες διαφάνειας και ρυθμίζει το μέχρι σήμερα άναρχο τοπίο λειτουργίας τους, τερματίζοντας μια θεσμική εκκρεμότητα δεκαετιών. Αυτό δήλωσε ο υφυπουργός στον πρωθυπουργό, Παύλος Μαρινάκης, κατά την επεξεργασία του νομοσχεδίου στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.
Ο κ. Μαρινάκης τόνισε ότι με το νέο σχέδιο νόμου, που αφορά την αδειοδότηση των παρόχων περιεχομένου, ολοκληρώνεται μια διαδικασία αδειοδότησης για τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς που για 28 χρόνια λειτουργούσαν με προσωρινές άδειες, χωρίς αυστηρούς ελέγχους.
Η οριστική αδειοδότηση θα αναβαθμίσει τους τηλεοπτικούς σταθμούς και θα ενισχύσει τη διαφάνεια, επιβάλλοντας συγκεκριμένες προϋποθέσεις και κανόνες που θα ελέγχονται συστηματικά. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υπογράμμισε ότι η διαδικασία θα προστατεύσει τις θέσεις εργασίας και θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες στον τομέα.
Επιπλέον, οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα πρέπει να πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια για να αδειοδοτηθούν, όπως φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, διαφάνεια στο ιδιοκτησιακό καθεστώς και ελάχιστο αριθμό εργαζομένων. Ο κ. Μαρινάκης επεσήμανε ότι το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης θα αναλάβει την εποπτεία της διαδικασίας αδειοδότησης.
Με την ψήφο του νομοσχεδίου, η κυβέρνηση στοχεύει στη δημιουργία ενός υγιούς και διαφανούς περιβάλλοντος για τα περιφερειακά κανάλια, που θα ενισχύσει την ελευθερία του Τύπου και θα στηρίξει την ποιοτική ενημέρωση και ψυχαγωγία.
![]()

