Διακοπή της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας έχει σημειωθεί από τις 20:26 στο τμήμα Άνω Λιόσια – Ασπρόπυργος. Η απόφαση ελήφθη κατόπιν εντολής της Πυροσβεστικής και του ΟΣΕ.
Η διακοπή αυτή οφείλεται σε πυρκαγιά που εκδηλώθηκε κοντά στη σιδηροδρομική γραμμή. Οι αρχές προχώρησαν σε αυτή την ενέργεια για λόγους ασφαλείας.
Η κατάσταση παρακολουθείται στενά από τις αρμόδιες υπηρεσίες, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού. Οι επιβάτες καλούνται να ενημερώνονται για τις εξελίξεις μέσω των επίσημων καναλιών του ΟΣΕ.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

