Επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης ξεκίνησε το βράδυ της Κυριακής στον Όλυμπο, όταν η Πυροσβεστική Υπηρεσία ενημερώθηκε στις 21:00 ότι δύο νεαρές γυναίκες είχαν χάσει τον προσανατολισμό τους κατά τη διάρκεια πεζοπορίας.
Στην επιχείρηση συμμετείχαν τέσσερις πυροσβέστες από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Λιτοχώρου και τέσσερις από την Ορειβατική Ομάδα Έρευνας Διάσωσης (Ο.Ο.Ε.Δ.) της 2ης ΕΜΑΚ. Οι γυναίκες, ηλικίας 21 και 24 ετών, εντοπίστηκαν και μεταφέρθηκαν σε ασφαλές σημείο από την περιοχή «Πριόνια» του Ολύμπου.
Η επιχείρηση ολοκληρώθηκε στις 04:45 τα ξημερώματα, με τις γυναίκες να είναι καλά στην υγεία τους.
![]()

