Μέσω του συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες, χωρίς ταλαιπωρία και καθυστερήσεις, από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, όπως αναφέρει η διοίκηση του φορέα σε σχετική ανακοίνωση.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού μονιμοποιήθηκε, πριν από λίγους μήνες, καθώς επιτυγχάνει την εξάλειψη των πολύωρων καθυστερήσεων και τις ουρές στα γκισέ των υποκαταστημάτων και ταυτόχρονα διευκολύνει το έργο των υπαλλήλων.
Οι συναλλασσόμενοι μπορούν, μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr/rv), να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού. Με απλά βήματα επιλέγουν την υπηρεσία και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.
Όπως επισημαίνει ο e-ΕΦΚΑ, ενδεικτικό της μεγάλης αποδοχής που είχε το μονιμοποιημένο μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού αποτελεί το γεγονός ότι, κατά το προηγούμενο έτος (2021), 1.082.324 χρήστες έκλεισαν χρηστών που έκλεισαν ηλεκτρονικά ραντεβού με τις υπηρεσίες του φορέα.
Τέλος, τονίζεται πως οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν στα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ και χωρίς το κλείσιμο ηλεκτρονικού ραντεβού κατ’ εξαίρεση μόνο:
– σε έκτακτες και επείγουσες περιπτώσεις κατά την κρίση του επικεφαλής της μονάδας,
- Σπόρτινγκ Λισαβόνας: Η ιστορική νίκη 16-1 επί του ΑΠΟΕΛ που άλλαξε τα ποδοσφαιρικά δεδομένα στην Ευρώπη
- Ελληνικός Παλμός: «Καταγγέλουμε τον ψηφιακό εκβιασμό των παιδιών μας»
- Ο Σον Μπέικερ αναλαμβάνει την προεδρία της επιτροπής του Φεστιβάλ Ερυθράς Θάλασσας
- Χάρης Δούκας στην ΕΝΠΕ: Μία κρίσιμη περίοδος για την Αυτοδιοίκηση στην Ελλάδα
- Φόβος και τρόμος για 16χρονη μαθήτρια στον Χολαργό – Νεαροί της επιτέθηκαν έξω από μαγαζί
![]()
