Σήμερα το πρωί, εγκαινιάστηκε το Μουσείο Αρχαιοτήτων του Μετρό Θεσσαλονίκης, στο Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος τόνισε τη σημασία του μουσείου για την πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής.
Η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, ανέφερε ότι το μουσείο θα συμβάλει στην ανάδειξη της ιστορίας και της τέχνης της Θεσσαλονίκης, προσελκύοντας επισκέπτες από όλο τον κόσμο.
Η δημιουργία του μουσείου εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική για την ανάπτυξη του πολιτιστικού τομέα στην Ελλάδα, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και της τοπικής οικονομίας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

