ΕΟΤ: Στρατηγική προώθηση Κρήτης, Ρόδου και Κεντρικής Μακεδονίας σε βρετανικά ΜΜΕ

ΕΟΤ: Στρατηγική προώθηση Κρήτης, Ρόδου και Κεντρικής Μακεδονίας σε βρετανικά ΜΜΕ

Την Κρήτη, τη Ρόδο και την Κεντρική Μακεδονία επισκέφτηκαν, τέλη Οκτωβρίου με αρχές Νοεμβρίου, Travel Agents και δημοσιογράφοι της Βρετανίας, στο πλαίσιο τριών ταξιδιών εξοικείωσης που υποστήριξε και διοργάνωσε ο ΕΟΤ σε συνεργασία με τις αντίστοιχες Περιφέρειες, ενισχύοντας αποτελεσματικά την προβολή των τριών προορισμών σε μεγάλες πλατφόρμες και ΜΜΕ της βρετανικής αγοράς.

Με στόχο την ανάδειξη της Κρήτης ως τουριστικού προορισμού υψηλής ποιότητας, η Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας υποστήριξε ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) στο Λασίθι, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης και τη συμμετοχή 35 κορυφαίων Personal Travel Agents της Co-op Travel, που είναι μέλος του μεγαλύτερου ταξιδιωτικού συνεταιριστικού οργανισμού του Ηνωμένου Βασιλείου «The Midcounties Co-operative». Η δημοσίευση αφιερωμένου blog στην επίσημη πλατφόρμα των Personal Travel Agents αναμένεται να ενισχύσει τη φήμη της Κρήτης στην αγορά. Οι επισκέπτες είναι οι πλέον αποδοτικοί travel experts του δικτύου και διαθέτουν εκτεταμένες βάσεις δεδομένων πελατών. Το homeworking division The Personal Travel Agents, στο οποίο ανήκουν, αριθμεί περισσότερους από 150 ανεξάρτητους επαγγελματίες σε όλη τη χώρα και σε ετήσια βάση διαχειρίζεται πωλήσεις ταξιδιών προς την Ελλάδα αξίας άνω των 7,7 εκατομμυρίων λιρών εκ των οποίων το 21% αφορά στην Κρήτη, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική δυναμική του νησιού στη βρετανική αγορά.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αυτή η δράση αναμένεται να αποφέρει σημαντικά οφέλη για την Κρήτη, καθώς στα ανταποδοτικά περιλαμβάνονται η αποστολή αποκλειστικού ενημερωτικού newsletter για την Κρήτη σε 80.000 πελάτες των Personal Travel Agents, η δημοσίευση στοχευμένων αναρτήσεων στα κοινωνικά δίκτυα των Personal Travel Agents, η πραγματοποίηση online εκπαιδευτικής συνεδρίας (webinar) για την Κρήτη -στην οποία έγινε παρουσίαση του προορισμού από τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, δρ. Κυριάκο Κώτσογλου, και χαιρετισμός από την αναπληρώτρια προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, Α. Τζίφα- με δυνατότητα on-demand παρακολούθησης.

Την ίδια περίοδο, η Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, σε συνεργασία με τον Δήμο Ρόδου, διοργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης της Βρετανίδας δημοσιογράφου Catherine Adams, Senior Commissioning Editor των The Times, η οποία επισκέφθηκε τη Ρόδο με σκοπό τη συλλογή πληροφοριών και οπτικού υλικού για τη συγγραφή ολοσέλιδου άρθρου με τίτλο «48 hours in Rhodes Town» στην έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση της The Sunday Times. Η δημοσίευση έχει ιδιαίτερα υψηλή δημοσιογραφική αξία, καθώς η Sunday Times διαθέτει 1,5 εκατομμύριο αναγνώστες και κυκλοφορεί σε 561.000 φύλλα.

Τέλος, η δημοσιογράφος Natasha Blair, εκπρόσωπος του Silver Travel Advisor (www.SilverTravelAdvisor.com), ένα από τα πλέον εξειδικευμένα βρετανικά Μέσα για το κοινό 55+, ταξίδεψε στην Κεντρική Μακεδονία κατόπιν πρόσκλησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την παρουσίαση της περιοχής στο κοινό της πλατφόρμας. Το Silver Travel Advisor διαθέτει 124.000 μέλη, 85.000 συνδρομητές direct mail επικοινωνία και 20.000 επαφές στη βάση δεδομένων του. Το σχετικό ρεπορτάζ αναμένεται να δημοσιευτεί εντός του 2025 και στη χειμερινή έντυπη έκδοση του περιοδικού, η οποία θα διανεμηθεί στις τουριστικές εκθέσεις Destinations Shows 2026 σε Λονδίνο και Μάντσεστερ.

Το πρόγραμμα του ταξιδιού περιελάμβανε προορισμούς πολιτιστικής κληρονομιάς, φυσικού πλούτου, γαστρονομίας και αστικής ζωής, μέσα από επισκέψεις στα Βασιλικά Μνημεία των Αιγών (Βεργίνα), στον αρχαιολογικό χώρο του Δίου, στον Όλυμπο, σε οινοποιεία, μουσεία και ιστορικά σημεία ενδιαφέροντος. Η επίσκεψη προσέφερε μία ολοκληρωμένη εικόνα των μοναδικών βιωματικών εμπειριών που μπορεί να απολαύσει ο σύγχρονος ταξιδιώτης στη Βόρεια Ελλάδα.

Loading

Play