Εξιτήριο για τη Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη από το νοσοκομείο

Εξιτήριο για τη Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη από το νοσοκομείο

Η σύζυγος του πρωθυπουργού, Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη, έλαβε εξιτήριο σήμερα από το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός».

Η μετεγχειρητική της πορεία κρίνεται άριστη, σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν. Οι γιατροί εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την κατάσταση της υγείας της και την ανάρρωσή της.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Loading

Play