«Το ΕΣΥ όχι μόνο δεν καταρρέει, αλλά είναι στην καλύτερή του φάση» τόνισε ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, αναφερόμενος στις πρόσφατες μεταρρυθμίσεις που έχουν ήδη αποφέρει ουσιαστικά αποτελέσματα.
Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ανέφερε ότι έχει ήδη υλοποιηθεί μια μεγάλη μεταρρύθμιση με την αύξηση των διαθέσιμων ραντεβού από 4 εκατομμύρια σε 10 εκατομμύρια. «Για εμάς δεν υπάρχουν πολίτες απομακρυσμένοι ή μη. Σε όλη την Ελλάδα υπάρχει πλέον η δυνατότητα για τον πολίτη να βρει διαθέσιμο ραντεβού σε μικρό διάστημα για τις περισσότερες ειδικότητες.»
«Η ντροπή των μεγάλων αναμονών των προηγούμενων δεκαετιών, για μήνες ολόκληρους, αποτελεί μακρινό παρελθόν. Είναι ένα στοίχημα κοινωνικό που κερδίσαμε με σχέδιο και εφαρμοσμένες πολιτικές», τόνισε. «Στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, όπου κάποιοι θεωρούν ότι τα συστήματα υγείας είναι προηγμένα, οι αναμονές για ραντεβού είναι πολύ μεγαλύτερες από ότι στη χώρα μας.»
Παράλληλα, ο κ. Θεμιστοκλέους υπενθύμισε τους τρεις εύκολους τρόπους κλεισίματος ραντεβού, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 1566, του myhealth app και της ιστοσελίδας finddoctors.gov.gr.
Αναφερόμενος στην αξιολόγηση μέσω SMS, σημείωσε ότι «τα πιο πρόσφατα στοιχεία ανεβάζουν τη γενική βαθμολογία στο 4.06 στα 5. Διαθέτουμε τις απαντήσεις 22.000 πολιτών. Το κυριότερο πρόβλημα που επισημαίνουν -το οποίο αποτελεί πρόβλημα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο- είναι η έλλειψη νοσηλευτικού προσωπικού, πάνω στο οποίο εργαζόμαστε για να δώσουμε λύσεις και να βελτιώσουμε την κατάσταση».
Αναφορικά με τις ευρύτερες κομβικές αλλαγές στο ΕΣΥ, ο κ. Θεμιστοκλέους ανέφερε: «Με τη χρήση της ηλεκτρονικής ιχνηλάτησης έχει μειωθεί ο χρόνος αναμονής, μια αλλαγή που στην πράξη δείχνει πόσο σεβόμαστε τον πολίτη και πόση αξία δίνουμε στην άρτια εξυπηρέτησή του. Τέλος, υλοποιούμε ένα ευρύ πρόγραμμα ενίσχυσης και εκσυγχρονισμού των υποδομών στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, στα Κέντρα Υγείας και στα Νοσοκομεία».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()
