Η Meta αντιμετωπίζει σοβαρές καταγγελίες για απάτες μέσω Facebook και Instagram

Η Meta αντιμετωπίζει σοβαρές καταγγελίες για απάτες μέσω Facebook και Instagram

<span id=seo_<a href=https://politic.

gr?p=2038870>meta>Η Meta Platforms αντιμετωπίζει αυξανόμενες καταγγελίες για απάτες που σχετίζονται με τις δημοφιλείς πλατφόρμες της. Η μητρική εταιρεία του Facebook, Instagram και WhatsApp, Meta Platforms, φαίνεται να έχει μετατραπεί σε επίκεντρο εξαπατήσεων στο διαδίκτυο, όπως προκύπτει από αναφορές εποπτικών αρχών, τραπεζών και εσωτερικών εγγράφων που επικαλείται η Wall Street Journal. Σχεδόν οι μισές καταγγελίες για απάτες στην υπηρεσία πληρωμών Zelle αφορούσαν τη Meta. Οι εν λόγω περιπτώσεις περιλαμβάνουν διαδικτυακές πωλήσεις προϊόντων, οι οποίες εκδηλώνονται από επιτήδειους που προσπαθούν να πείσουν τους καταναλωτές ότι τα προϊόντα προέρχονται από γνωστές εταιρείες, ενώ στην πραγματικότητα δεν φτάνουν ποτέ στους χρήστες.

Η Zelle, μια πλατφόρμα πληρωμών peer-to-peer που ανήκει σε διάφορες μεγάλες τράπεζες, περιλαμβανομένων της JPMorgan και της Wells Fargo, έχει καταγράψει παρόμοια υψηλά ποσοστά απάτης. Η Meta φέρεται να διστάζει να βάλει εμπόδια για τους πελάτες που αγοράζουν διαφημίσεις, γεγονός που οδήγησε σε αύξηση 22% στις διαφημιστικές της δραστηριότητες πέρυσι. Βρετανικές και αυστραλιανές εποπτικές αρχές έχουν εντοπίσει αντίστοιχα επίπεδα απάτης που συνδέονται με τις πλατφόρμες της Meta.

Περισσότεροι από τρία δισεκατομμύρια καθημερινοί χρήστες στις πλατφόρμες της Meta επιβεβαιώνουν την ανησυχία γύρω από την εκτίναξη των φαινομένων απάτης. Έγγραφο που εξετάστηκε από την Wall Street Journal αποκαλύπτει ότι η εταιρεία επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να συγκεντρώσουν προειδοποιήσεις για οικονομική απάτη πριν κλειδώσουν οι λογαριασμοί τους.

Το Marketplace, η διαδικτυακή αγορά μεταχειρισμένων προϊόντων, έχει επιδεινώσει την κατάσταση, καθώς το μοντέλο πληρωμών peer-to-peer ευνοεί την παρουσία απατεώνων. Εκπρόσωπος της Meta δήλωσε ότι εργάζονται για την αντιμετώπιση της επιδημίας απάτης που έχει κλιμακωθεί, ενώ η συνεχιζόμενη ανικανότητα της εταιρείας να διαχειριστεί αποτελεσματικά τις υποθέσεις απάτης έχει προσελκύσει λιγότερη προσοχή, παρά τις σοβαρές επιπτώσεις για καταναλωτές και επιχειρήσεις.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play