Κερατσίνι: Τροχαίο ατύχημα με διανομέα και 15χρονη – Στο νοσοκομείο και οι δύο

Κερατσίνι: Τροχαίο ατύχημα με διανομέα και 15χρονη – Στο νοσοκομείο και οι δύο

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στο Κερατσίνι λίγο μετά τις 23:00 το βράδυ της Τετάρτης.

Το ατύχημα είχε σοβαρές συνέπειες, καθώς δύο άτομα χρειάστηκε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο για ιατρική περίθαλψη.

Οι αρχές διεξάγουν έρευνα για τις συνθήκες του ατυχήματος, προκειμένου να διαπιστωθούν οι αιτίες που οδήγησαν σε αυτήν την τραγωδία.

Η κατάσταση των τραυματιών παρακολουθείται στενά από τους γιατρούς, ενώ οι πληροφορίες αναμένονται για την εξέλιξη της υγείας τους.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play