Αναλυτική κάλυψη της κόντρας μεταξύ Λυμπερόπουλου και Κυρανάκη για την ψηφιοποίηση ειδικών αδειών και την επίδραση στο επάγγελμα των ταξί. Η αντιπαράθεση μεταξύ του υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, και του προέδρου του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί (ΣΑΤΑ), Θύμιου Λυμπερόπουλου, συνεχίζεται με αφορμή την 48ωρη απεργία του Συνδικάτου, η οποία προγραμματίστηκε στις αρχές της εβδομάδας. Ο κ. Κυρανάκης δήλωσε ότι δεν κατανοεί πλήρως τον λόγο της κινητοποίησης. Στο πλαίσιο αυτό, ο Λυμπερόπουλος εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του, κατηγορώντας τον υπουργό για «δολοφονία χαρακτήρα».
Συνεχίζοντας, τόνισε ότι ορισμένοι παράγοντες, όπως ο ίδιος ο Λυμπερόπουλος, δεν επιδιώκουν διάλογο και τρέφονται από την ένταση, ενώ ο ίδιος συνεργάζεται με την Ομοσπονδία προκειμένου να επιλυθούν ζητήματα που αφορούν τον κλάδο. Ειδικότερα, αναφέρθηκε στην ΚΥΑ κατά των πειρατικών ταξί, η οποία στοχεύει στην προστασία των νόμιμων επαγγελματιών και την καταπολέμηση της ασυδοσίας.
Ακολούθως, ο Λυμπερόπουλος παρενέβη τηλεφωνικά στην εκπομπή, όπου αντέτεινε στους ισχυρισμούς του υπουργού, χαρακτηρίζοντας την πολιτική του επικίνδυνη για τον κλάδο. Επισήμανε ότι η κυβέρνηση προγραμματίζει την κατάργηση νόμου του 2018, ο οποίος ρύθμιζε τον ανταγωνισμό μεταξύ των Ι.Χ. και των ταξί, επισημαίνοντας ότι αυτό υποβαθμίζει την αξία της δημόσιας χρήσης.
Ειδικότερα, επεσήμανε ότι η ψηφιοποίηση ειδικών αδειών αποτελεί «το μεγαλύτερο έγκλημα» που επιδιώκει να διαπράξει η κυβέρνηση και δήλωσε ότι δεν υπάρχει επαρκής διάλογος με τον υπουργό, επισημαίνοντας ότι οι πολιτικές του θέτουν σε κίνδυνο το επάγγελμα των οδηγών ταξί. Τόνισε ότι η υπουργική στρατηγική υπονομεύει την υπεραξία των οχημάτων και το μέλλον του κλάδου, με τον Λυμπερόπουλο να κατηγορεί επίσης ότι το υπουργείο παραχωρεί συγκοινωνιακό έργο στους ιδιώτες και στα βαν.
Η ένταση της κόντρας υπογραμμίζει τις διαφορετικές προσεγγίσεις στον τομέα των μεταφορών και τη διαρκή πάλη για τα δικαιώματα των επαγγελματιών του κλάδου των ταξί.
Πηγή περιεχομένου: in.gr