Έναν εναλλακτικό τρόπο κράτησης εισιτηρίων, μέσω της νέας της υπηρεσίας τηλεφωνικών κρατήσεων, εισάγει η Hellenic Train, όπως ανακοινώθηκε.
Η πώληση εισιτηρίων είναι πλέον δυνατή και μέσω του τηλεφωνικού κέντρου στον αριθμό 14511, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στο επιβατικό κοινό. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί καθημερινά από τις 07:00 έως τις 21:00, εξυπηρετώντας 7 ημέρες την εβδομάδα. Σημειώνεται πως για διεθνείς κλήσεις, η υπηρεσία παρέχεται μέσω του αριθμού +30 210 624 1945.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η νέα υπηρεσία πώλησης εισιτηρίων μέσω τηλεφωνικού κέντρου αποτελεί ακόμη μία πρωτοβουλία της Hellenic Train για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και της εμπειρίας των επιβατών.
Η Hellenic Train προχωρά σε αναδιοργάνωση των εκδοτηρίων σε συγκεκριμένους σταθμούς του δικτύου της. Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει να προωθεί εναλλακτικές και πιο φιλικές επιλογές κράτησης εισιτηρίων για τους επιβάτες.
Από την Τρίτη 27 Μαΐου και σταδιακά έως τις 31 Μαΐου, τα εκδοτήρια σε διάφορους σταθμούς θα διακόψουν τη λειτουργία τους, με την εξυπηρέτηση των επιβατών να γίνεται από όλα τα κανάλια διάθεσης εισιτηρίων.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους σταθμούς, οι επιβάτες μπορούν να ενημερωθούν μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής «ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΤΑΘΜΩΝ» στον αριθμό 2106241943 ή να επισκεφτούν την ηλεκτρονική διεύθυνση <a href=https://www.hellenictrain.gr/ticket-office-restructuring style=color:black; text-decoration:none;>https://www.hellenictrain.gr/ticket-office-restructuring.
«Η Hellenic Train πιστεύει στη δέσμευση της για συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών και επενδύει στην αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών» επισημαίνεται στην ανακοίνωσή της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ