Νέες δυνατότητες υποβολής αίτησης μεταδημότευσης μέσω gov.gr

Νέες δυνατότητες υποβολής αίτησης μεταδημότευσης μέσω gov.gr

Από σήμερα, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση μεταδημότευσης μέσω του gov.gr, λόγω διετούς κατοικίας και απόκτησης αρχικής δημοτικότητας, όπως ανακοινώνουν τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών. Η ψηφιακή υπηρεσία αφορά τόσο ατομικές αιτήσεις όσο και ειδικές περιπτώσεις, όπως η κοινή αίτηση μεταδημότευσης συζύγων ή μερών συμφώνου συμβίωσης και μεταδημότευση ανήλικων παιδιών με τους γονείς τους.

Η διαδικασία υποβολής αίτησης γίνεται στην ενότητα «Οικογένεια» και στην υποενότητα «Οικογενειακή κατάσταση» του gov.gr. Οι πολίτες εισέρχονται στην υπηρεσία με κωδικούς TaxisNet και κωδικό μιας χρήσης (OTP), ο οποίος αποστέλλεται στο πιστοποιημένο κινητό τηλέφωνο του πολίτη.

Κατά τη διάρκεια της αίτησης, αντλούνται αυτόματα τα απαραίτητα στοιχεία από το Μητρώο Πολιτών, το Φορολογικό Μητρώο και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Στη συνέχεια, οι πολίτες επιβεβαιώνουν τα στοιχεία μεταδημότευσης, αναρτούν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και η αίτηση διαβιβάζεται αυτόματα στον αρμόδιο Δήμο για έλεγχο και διεκπεραίωση.

Η αίτηση και η απάντηση του δήμου αναρτώνται στην προσωπική Θυρίδα Πολίτη στο gov.gr και στο Gov.gr Wallet, φέρουν ηλεκτρονική σφραγίδα και μοναδικό αριθμό επαλήθευσης, με δυνατότητα αποστολής ηλεκτρονικά ή εκτύπωσης.

Η υπηρεσία έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο συνεργασίας των δύο υπουργείων και αποτελεί μέρος του έργου «Σχεδιασμός, Υλοποίηση, θέση και υποστήριξη της Παραγωγικής Λειτουργίας της Ενιαίας Ψηφιακής Υποδομής για την Εξυπηρέτηση Πολιτών και Επιχειρήσεων (CRM)», που εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0».

Loading

Play