Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής για το 2026-2027

Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής για το 2026-2027

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού προχωρά σε νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, με στόχο την αναβάθμιση της εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2026-2027, όπως ανακοινώθηκε σήμερα, Τρίτη.

Σύμφωνα με σχετικό δελτίο Τύπου, έχουν υπογραφεί Υπουργικές Αποφάσεις που προβλέπουν «στοχευμένες μεταβολές στο σχολικό δίκτυο, μέσω ιδρύσεων, συγχωνεύσεων, αναδιαρθρώσεων και προαγωγών σχολικών μονάδων». Παράλληλα, θα ενισχυθούν οι δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, «με στόχο τη διασφάλιση της ποιοτικής εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες».

Η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, δήλωσε ότι «με σχέδιο και ευθύνη, διαμορφώνουμε έναν σχολικό χάρτη που ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας». Όπως ανέφερε, η ίδρυση νέων σχολικών μονάδων σε περιοχές με αυξημένες ανάγκες και η αναβάθμιση σχολείων συνιστούν μέρος μιας συνολικής στρατηγικής για ένα πιο λειτουργικό και δίκαιο δημόσιο σχολείο.

Η κυρία Ζαχαράκη τόνισε ότι «η δημιουργία νέων δομών και η αναβάθμιση υφιστάμενων σχολικών μονάδων αποτυπώνει τη δέσμευσή μας για ίσες ευκαιρίες μάθησης». Ο στόχος είναι κάθε μαθητής/τρια να έχει πρόσβαση σε ένα σύγχρονο και ποιοτικό εκπαιδευτικό περιβάλλον.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, οι παρεμβάσεις αφορούν την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, περιλαμβάνοντας τη λειτουργία νέων σχολικών μονάδων και την ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής.

Loading

Play