Νίκος Χαρδαλιάς: «Το Μητροπολιτικό Πάρκο ΑΕΝΑΟΝ αποτελεί όραμα για την Αττική του μέλλοντος»

Νίκος Χαρδαλιάς: «Το Μητροπολιτικό Πάρκο ΑΕΝΑΟΝ αποτελεί όραμα για την Αττική του μέλλοντος»

Τα σημαντικά έργα που υλοποιούνται ή προγραμματίζονται άμεσα με στόχο την αναβάθμιση της εικόνας του Λεκανοπεδίου, η αντιπλημμυρική θωράκιση, καθώς και η διαχείριση των κυκλοφοριακών και απορριμματικών ζητημάτων, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνέντευξης του Νίκου Χαρδαλιά στην ιστοσελίδα Newsbeast.gr.

«Κάθε μέρα δίνουμε μάχη σε όλες τις γειτονιές» λέει, προσθέτοντας ότι φέτος τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, ο ίδιος ελέγχει την πρόοδο των έργων, καθώς η Περιφέρεια συνεργάζεται συντονισμένα με τους 66 Δήμους, «υιοθετώντας την προσέγγιση ότι απαγορεύεται ο εφησυχασμός».

Αναφερόμενος στους πρώτους 6 μήνες της θητείας του στην Περιφερειακή Διοίκηση, ο κ. Χαρδαλιάς επισημαίνει ότι τέθηκαν οι βάσεις για τη διαφάνεια και την ταχύτητα στην υλοποίηση έργων, λέγοντας: «δημιουργήσαμε τα εργαλεία για να προχωρήσουμε με διαφάνεια και ταχύτητα, αλλά και να κλείνουμε πληγές που δεν έπαιρναν αναβολή». Επισημαίνει επίσης ότι η Αυτοδιοίκηση έχει την υποχρέωση να προλαμβάνει τα προβλήματα πριν μετατραπούν σε κρίσεις.

Μιλώντας για τον νέο Περιφερειακό Σχεδιασμό των 280+1 έργων, τόνισε ότι «τα έργα τρέχουν και σε 3,5 χρόνια η εικόνα στο Λεκανοπέδιο θα είναι εντελώς διαφορετική, όπως ακριβώς έχουμε δεσμευτεί». Αυτά περιλαμβάνουν υποδομές ανθεκτικότητας και τα πρώτα 54 αντιπλημμυρικά έργα, καθώς και η δρομολόγηση του ρέματος Κόρμπι στο Δήμο Βάρης, Βούλας, Βουλιαγμένης, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί αρχές του 2027.

Ειδική μνεία έγινε στο Μητροπολιτικό Πάρκο «ΑΕΝΑΟΝ» στον Φαληρικό Όρμο, το οποίο θα αλλάξει το πρόσωπο του παραλιακού μετώπου. Ο κ. Χαρδαλιάς δήλωσε: «Το ΑΕΝΑΟΝ είναι η Αττική του μέλλοντος, μια όψη της πόλης μας όπως την ονειρευόμαστε. Έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να την σχεδιάσουμε από την αρχή». Το έργο αναμένεται να είναι προσβάσιμο στους πολίτες το 2028.

Ο περιφερειάρχης αναφέρθηκε επίσης στον ποδηλατόδρομο μήκους 17,5 χλμ., που θα συνδέει το Φάληρο με τη Βούλα, και υπογράμμισε την ετοιμότητα της Περιφέρειας να αναλάβει την ευθύνη για τη βιώσιμη διαχείριση της κυκλοφορίας.

Κλείνοντας, ο κ. Χαρδαλιάς εξέφρασε την επιθυμία του για μια «ασφαλή, βιώσιμη, πράσινη και σύγχρονη Αττική» μέχρι το 2030, αναγνωρίζοντας ότι οι στόχοι είναι υψηλοί, αλλά η προσπάθεια είναι συνεχής.

Loading

Play