«Οι εκτροχιασμοί τείνουν να γίνουν καθημερινότητα», αναφέρει σε ανακοίνωσή του, ο τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών στου ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς με αφορμή τον εκτροχιασμό συρμού του Προαστιακού στον Ρέντη
«Ο εκτροχιασμός δεν ήταν ο πρώτος για φέτος ούτε, φοβόμαστε, ο τελευταίος επί θητείας του κ. Καραμανλή και της συγκεκριμένης διοίκησης του ΟΣΕ, τους τελευταίους μήνες μετράμε 10 συμβάντα, ευτυχώς χωρίς θύματα», και προσθέτει: «Η κακή συντήρηση της υποδομής, η προχειρότητα και οι επιλογές απαξίωσης του σιδηροδρόμου οδηγούν το τρένο σε υποβάθμιση και βάζουν τους επιβάτες σε κίνδυνο».
Ακολούθως σημειώνει: «Σήμερα γύρισε ένα «κλειδί» την ώρα που το τρένο έμπαινε στον σταθμό, είκοσι μέτρα από την αποβάθρα. Πριν λίγο καιρό υπήρξε παρόμοιο ατύχημα στη Θεσσαλονίκη, για το οποίο αναμένεται ακόμα το πόρισμα. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με καταγγελία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, ο ΟΣΕ προσλαμβάνει προσωπικό με «μπλοκάκια» αδιαφανώς, χωρίς κριτήρια και προκήρυξη θέσεων, και με ερωτώμενα τα καθήκοντά τους, όταν υπάρχουν ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες. Οι εκτροχιασμοί τείνουν να γίνουν καθημερινότητα. Για τον κ. Καραμανλή και τον ΟΣΕ είναι όλα καλά;».
Δείτε επίσης: Ρέντη: Εκτροχιασμός συρμού του Προαστιακού με 75 επιβάτες – Κανένας τραυματίας
- Επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη για την ακρίβεια και συνάντηση με βουλευτές της ΝΔ
- Τραμπ: Η αποδοκιμασία του φτάνει το 58% εν όψει των ενδιάμεσων εκλογών στις ΗΠΑ
- Αριθμός ρεκόρ πακέτων στο φεστιβάλ διαδικτυακών αγορών ‘Double 11’ στην Κίνα
- Κίνα-Τζιλίν: Επαναστατική καλλιέργεια καλαμποκιού υψηλής πρωτεΐνης
- Ταχεία ανάπτυξη στον τομέα ανακύκλωσης μη σιδηρούχων μεταλλευμάτων στην Κίνα
![]()
