Ο Κόμβος Επιδόσεων των δήμων: Μια νέα εποχή για τη διαφάνεια και την αξιολόγηση

Ο Κόμβος Επιδόσεων των δήμων: Μια νέα εποχή για τη διαφάνεια και την αξιολόγηση

Ο νέος Κόμβος Επιδόσεων των δήμων deiktesota.gov.gr αποτελεί ένα χρήσιμο και σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο διαφάνειας, δήλωσε ο υφυπουργός Εσωτερικών Βασίλης Σπανάκης, κατά τη διάρκεια της διυπουργικής σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε χθες στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Η νέα πλατφόρμα deiktesota.gov.gr παρέχει συγκεντρωτικά στατιστικά στοιχεία για κρίσιμες υπηρεσίες που προσφέρουν οι δήμοι της χώρας, ενισχύοντας τη διαφάνεια και τη δημόσια λογοδοσία, καθώς οι πολίτες αποκτούν άμεση και πλήρη πρόσβαση σε δεδομένα σχετικά με τη λειτουργία και το έργο τους.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, παρουσιάστηκαν οι εννέα δείκτες επιδόσεων που περιλαμβάνονται στον νέο κόμβο. Αυτοί αφορούν την οικονομική λειτουργία των δήμων, την κοινωνική προστασία, την προσχολική αγωγή και τις παιδικές δομές, τον πολιτισμό, τη βιώσιμη κινητικότητα, τη διαχείριση απορριμμάτων, την πολιτική προστασία, τη διαχείριση αδέσποτων ζώων και την ψηφιακή ωριμότητα.

Ο υφυπουργός Εσωτερικών εξέφρασε τις ευχαριστίες του στους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου και στους εργαζομένους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση για την υποδειγματική συνεργασία τους. Τόνισε ότι ο Κόμβος Επιδόσεων είναι ένας οδηγός για όλους, προσφέροντας τη δυνατότητα διαχρονικών και διαδημοτικών αναλύσεων και συγκρίσεων, αποτυπώνοντας τις επιδόσεις των δήμων με έτος βάσης το 2024.

Ο κ. Σπανάκης υπογράμμισε τη σημασία της ανάλυσης των συνολικών επιδόσεων των δήμων και των επιμέρους δεικτών, καταλήγοντας ότι «ο κόμβος ήρθε για να μείνει και να γίνει οδηγός για το μέλλον τους».

Loading

Play