Με τη συμμετοχή μαθητών και φοιτητών του αντιεξουσιαστικού χώρου, πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα, Σάββατο 6 Δεκεμβρίου, πορεία στη μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου στο κέντρο της Αθήνας.
Η πορεία, με πολλά συνθήματα, αλλά χωρίς εντάσεις, κατευθύνθηκε προς το Σύνταγμα και οι διαδηλωτές τίμησαν τη μνήμη του 15χρονου μαθητή, ο οποίος έπεσε νεκρός από σφαίρα ειδικού φρουρού πριν από 17 χρόνια, ενώ στη συνέχεια αποχώρησαν.
ΦΩΤΟ: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΤΣΑΡΑΣ
![]()

