Η συζήτηση με τίτλο «Η υγεία στην καθημερινότητα των πολιτών: ζώντας σε τοπικές συνθήκες που προάγουν την πρόληψη» πραγματοποιήθηκε σήμερα στο πλαίσιο του συνεδρίου Attica Green Expo, το οποίο διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του Ταε Κβο Ντο από τις 27 έως τις 30 Μαΐου. Οι συμμετέχοντες εστίασαν σε μέτρα που ενισχύουν την πρόληψη και την καθημερινή υγεία των πολιτών στις τοπικές κοινωνίες.
Στη συζήτηση συμμετείχαν ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους και δήμαρχοι από διάφορους δήμους, οι οποίοι ανέφεραν την ανάγκη συνεργασίας με την τοπική αυτοδιοίκηση για την προώθηση υγιεινών συνηθειών. Ο κ. Θεμιστοκλέους τόνισε ότι το υπουργείο Υγείας στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και στην πρόληψη ασθενειών μέσω προγραμμάτων που έχουν ήδη συμμετάσχει πάνω από 6 εκατομμύρια πολίτες.
Ο δήμαρχος Ιλισίων, Ιωάννης Πισιμίσης, επισήμανε τη σημασία της τοπικής αυτοδιοίκησης στην πρωτοβάθμια υγειονομική φροντίδα, ειδικά μετά την οικονομική κρίση και την πανδημία. Ανέφερε συγκεκριμένα παραδείγματα προληπτικών εξετάσεων που παρέχονται δωρεάν στους πολίτες, τονίζοντας την ανάγκη για καθαρό νερό και αναβάθμιση υποδομών.
Ο δήμαρχος Λυκόβρυσης-Πεύκης, Μάριος Ψυχάλης, αναφέρθηκε σε δράσεις που παρέχονται από τον δήμο, όπως ιατρικές εξετάσεις και προγράμματα ψυχικής υγείας, ενώ ο δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής, Νικόλαος Μπάμπαλος, υπογράμμισε τη σημασία της καθαριότητας και της κυκλοφορίας για τη διαμόρφωση ενός υγιούς περιβάλλοντος. Όλοι οι ομιλητές συμφώνησαν ότι η πρόληψη είναι κρίσιμη για τη δημόσια υγεία και ότι απαιτείται συνεργασία σε όλα τα επίπεδα.
Ο κ. Δεδεγκίκας, μέλος του ΔΣ του ΙΦΕΤ, τόνισε τη σημασία της περιβαλλοντικής ευθύνης και της συνεργασίας μεταξύ των φορέων υγείας και της τοπικής αυτοδιοίκησης, επισημαίνοντας ότι η υγεία των πολιτών εξαρτάται και από τις συνθήκες διαβίωσης και το περιβάλλον τους.
![]()

