Προσπάθειες για την ενίσχυση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στη νέα σχολική χρονιά

Προσπάθειες για την ενίσχυση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στη νέα σχολική χρονιά

Με καλύτερες συνθήκες φαίνεται να ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, με βάση στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, τα οποία δείχνουν μεγάλη αύξηση Τμημάτων Ένταξης στα ελληνικά σχολεία, περισσότερες προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών στην ΕΑΕ, βελτίωση της λειτουργίας των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και ίδρυση οκτώ νέων Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τις ενέργειες που έχει προχωρήσει το Υπουργείο για την Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση, επισημαίνοντας ότι η ΕΑΕ και οι υποστηρικτικές δομές βρίσκονται συνεχώς στο επίκεντρο των πολιτικών του Υπουργείου.

Ωστόσο, ο πρόεδρος της ΕΣΑμεΑ, Γιάννης Βαρδακαστάνης, ανέφερε ότι υφίστανται προβλήματα που αφορούν στη στελέχωση και την καταλληλότητα υποδομών, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για μια κεντρική απόφαση για το εκπαιδευτικό μοντέλο.

Για το τρέχον έτος το υπουργείο έχει προχωρήσει σε σύσταση 700 νέων οργανικών θέσεων στα ΚΕΔΑΣΥ και 1.200 θέσεων στις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης.

Η υπουργός υπογράμμισε ότι η συνεχής προσπάθεια για πλήρη και ισότιμη ένταξη όλων των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι στο επίκεντρο των προσπαθειών του Υπουργείου.

Για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, η Ζαχαράκη δήλωσε ότι κανείς δεν είναι ικανοποιημένος με την τρέχουσα κατάσταση, και ότι είναι απαραίτητη η βελτίωση του θεσμικού πλαισίου.

Loading

Play