Ψηφιακό πελατολόγιο: Αντιδράσεις από τα συνεργεία αυτοκινήτων σχετικά με την υποχρεωτικότητα

Ψηφιακό πελατολόγιο: Αντιδράσεις από τα συνεργεία αυτοκινήτων σχετικά με την υποχρεωτικότητα

Η υποχρεωτικότητα του ψηφιακού πελατολογίου στα συνεργεία αυτοκινήτων προκαλεί ανησυχίες και αντιδράσεις στους επαγγελματίες του κλάδου. Το ψηφιακό πελατολόγιο, το οποίο θα γίνει υποχρεωτικό από την 1η Ιουλίου, σκοπεύει να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο διάφορες επιχειρήσεις του κλάδου. Σε πρώτη φάση, θα παρακολουθεί συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, φανοποιεία, πλυντήρια αυτοκινήτων, χώρους στάθμευσης, επιχειρήσεις τοποθέτησης συναγερμών και ενοικίασης αυτοκινήτων.

Οι επιχειρήσεις αυτές θα είναι υποχρεωμένες να καταγράφουν σημαντικά στοιχεία, όπως τον ημερήσιο αριθμό πελατών, το ΑΦΜ του πελάτη, τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και την κατηγορία του οχήματος. Στη δεύτερη φάση, το μέτρο θα επεκταθεί και σε άλλους τομείς, όπως γάμους και γυμναστήρια.

Ωστόσο, η εφαρμογή αυτού του μέτρου έχει προκαλέσει ανησυχίες στα συνεργεία αυτοκινήτων, με επαγγελματίες να εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους. «Προειδοποιούμε για τεχνικές αδυναμίες προσαρμογής και καταγγέλλουμε την απουσία μεταβατικής περιόδου», αναφέρει ο Δημήτρης Σταθάκης, ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων. Οι ανησυχίες αυτές ενδέχεται να οδηγήσουν και σε λουκέτα.

Από την άλλη πλευρά, εκπρόσωποι του υπουργείου Οικονομικών διαβεβαιώνουν ότι το μέτρο αποσκοπεί στη μείωση της φοροδιαφυγής και ότι η πιλοτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου είχε προηγηθεί για 2-3 μήνες.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play