Ρόδος: Οι ισχυρισμοί της εταιρείας για το σοκαριστικό ατύχημα σε λούνα παρκ στην Κρεμαστή

Ρόδος: Οι ισχυρισμοί της εταιρείας για το σοκαριστικό ατύχημα σε λούνα παρκ στην Κρεμαστή

Ατύχημα σε λούνα παρκ στη Ρόδο: Εξελίξεις για την ασφάλεια και τη λειτουργία του πάρκου. Τα ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια και τη λειτουργία των λούνα παρκ επανέρχονται στο προσκήνιο μετά το σοκαριστικό ατύχημα στη Ρόδο. Το περιστατικό σημειώθηκε κατά την εμποροπανήγυρη στην Κρεμαστή, όταν έσπασε ένα από τα καθίσματα στο λεγόμενο ταψί, με αποτέλεσμα τουλάχιστον τέσσερα άτομα να εκσφενδονιστούν και να χτυπήσουν στα κάγκελα. Το Αστυνομικό Τμήμα Ιαλυσού προχώρησε στη σύλληψη της ιδιοκτήτριας και του υπεύθυνου λειτουργίας του λούνα παρκ, οι οποίοι κατηγορούνται για πρόκληση σωματικής βλάβης από αμέλεια. Η έρευνα επικεντρώνεται στο αν είχαν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για το συγκεκριμένο παιχνίδι, ενώ ο δήμος Ρόδου προχώρησε στην προσωρινή ανάκληση της άδειας λειτουργίας του λούνα παρκ έως ότου γίνει επανέλεγχος των εγκαταστάσεων.

Η υπεράσπιση της εταιρείας υποστηρίζει ότι δεν υπήρξε καμία τεχνική αστοχία στον εξοπλισμό και ότι το περιστατικό προκλήθηκε από την απερίσκεπτη συμπεριφορά των επιβατών. Σύμφωνα με τον δικηγόρο της εταιρείας, Στέλιο Αλεξανδρή, οι έλεγχοι που έγιναν μετά το περιστατικό δεν έδειξαν καμία μηχανική βλάβη. Ο ίδιος επισήμανε ότι οι επιβάτες σηκώθηκαν όρθιοι στα καθίσματα τη στιγμή που το παιχνίδι λειτουργούσε, αγνοώντας τις οδηγίες ασφαλείας.

Την κρίσιμη στιγμή, μόλις ο χειριστής διαπίστωσε την επικίνδυνη κατάσταση, σταμάτησε άμεσα το μηχάνημα, μια ενέργεια που, σύμφωνα με την πλευρά της εταιρείας, απέτρεψε την περαιτέρω κλιμάκωση της κατάστασης και συνέβαλε στο να περιοριστούν οι τραυματισμοί σε ελαφρά μορφή.

Ο δικηγόρος της εταιρείας ανακοίνωσε ότι τη Δευτέρα θα υποβληθεί αίτημα για επίσημη επανεξέταση του παιχνιδιού από ανεξάρτητους μηχανικούς, προκειμένου να επιβεβαιωθεί θεσμικά ότι δεν υπήρξε καμία αστοχία ή τεχνικό πρόβλημα. Η υπεράσπιση θα επιμείνει στη θέση ότι η εταιρεία έχει τηρήσει όλες τις νόμιμες διαδικασίες αδειοδότησης και πιστοποίησης, τονίζοντας ότι το περιστατικό δεν οφείλεται σε παραλείψεις του προσωπικού, αλλά στην συμπεριφορά των επιβατών.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play