Σοκαριστική απόφαση του Αυτόφωρου Μονομελούς Δικαστηρίου, καθώς επιβλήθηκε φυλάκιση 16 μηνών με αναστολή στους γονείς έξι ανηλίκων παιδιών που ζούσαν σε διαμέρισμα στο Περιστέρι κάτω από απαράδεκτες συνθήκες υγιεινής.
Το δικαστήριο καταδίκασε το ζευγάρι για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, στην πλημμεληματική της μορφή. Η υπόθεση ήρθε στο φως μετά από καταγγελία για τις συνθήκες διαβίωσης της οικογένειας σε ένα μικροσκοπικό και ακατάλληλο δώμα στην ταράτσα πολυκατοικίας, το οποίο ήταν γεμάτο βρωμιά και επικίνδυνες καταστάσεις.
Οι γονείς συνελήφθησαν το βράδυ της Τρίτης, με τις αρχές να αναλαμβάνουν δράση μετά την καταγγελία. Το δικαστήριο αποφάσισε να δώσει αναστολή της εκτέλεσης της ποινής στους δύο γονείς.
Τα παιδιά, ηλικίας από 3 έως 11 ετών, έχουν ήδη μεταφερθεί σε νοσοκομείο με εντολή των αρχών, όπου θα υποβληθούν σε εξετάσεις για την κατάσταση της υγείας τους.
![]()

