Στο ΑΤ Πεύκης η Ελένη Ζαρούλια για να εκτίσει ποινή φυλάκισης

Στο ΑΤ Πεύκης η Ελένη Ζαρούλια για να εκτίσει ποινή φυλάκισης

Λίγο μετά τις 10:30 το πρωί, η πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Ελένη Ζαρούλια, παρουσιάστηκε στο Αστυνομικό Τμήμα της Πεύκης μετά την καταδίκη της από το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων σε ποινή κάθειρξης 5 ετών για ένταξη σε εγκληματική οργάνωση.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας στο Αστυνομικό Τμήμα, η κ. Ζαρούλια αναμένεται να οδηγηθεί στις φυλακές προκειμένου να εκτίσει την ποινή της.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Loading

Play