Ο θεσμικός ρόλος του Πρακτορείου και η προοπτική ενίσχυσης της αξιοπιστίας του σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον ενημέρωσης τονίστηκε στην εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ).
Κατά τον χαιρετισμό του, ο Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, Δημήτρης Κιρμικίρογλου, επεσήμανε ότι «ξεκινάμε τη χρονιά με τους καλύτερους οιωνούς», καθώς «έχουμε μια νέα διοίκηση που προήλθε μέσα από μία αξιοκρατική διαδικασία» και η οποία «ουσιαστικά θα εμφυσεί και θα μετουσιώσει το όραμα που έχουμε για τον οργανισμό». Όπως σημείωσε, το όραμα αυτό συνοψίζεται στο να αποτελεί το ΑΠΕ-ΜΠΕ «την εθνική πυξίδα αξιοπιστίας στην ενημέρωση σε έναν κόσμο μεταβαλλόμενων ειδήσεων, παραπληροφόρησης και άλλων προκλήσεων».
Ο Γενικός Γραμματέας υπογράμμισε επίσης ότι ο ρόλος του Πρακτορείου είναι «σημαντικός και πολυδιάστατος», ενώ «είναι εθνική η αποστολή του». Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη σημασία της εικόνας της Ελλάδας διεθνώς, αναφέροντας ότι «με αυτή την εθνική φανέλα που θέλουμε να φοράμε τουλάχιστον στα ζητήματα που πρέπει να μας ενώνουν, που είναι η εικόνα της χώρας μας διεθνώς, το ΑΠΕ-ΜΠΕ θα είναι πρωταγωνιστής». Παράλληλα, επεσήμανε ότι «πάνω από όλα στηριζόμαστε στους ανθρώπους και στηριζόμαστε σε εσάς», ενώ έκανε λόγο για την έως τώρα συνεργασία «με τον απελθόντα πρόεδρο κ. Περδικάρη» και τη συνέχισή της με τη νέα διοίκηση.
Σε δηλώσεις του, ο κ. Κιρμικίρογλου ανέφερε ότι «οι προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης, της παραπληροφόρησης και άλλων ραγδαίων αλλαγών μετασχηματίζουν το τοπίο του Τύπου» και, στο νέο αυτό περιβάλλον, «η αναβάθμιση του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων είναι ο μόνος τρόπος για να έχουμε αξιόπιστη ενημέρωση όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως», καθώς «το ΑΠΕ-ΜΠΕ επιτελεί έναν ρόλο εθνικό και αυτόν τον εθνικό ρόλο θα τον ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο με τις δράσεις που σχεδιάζουμε αυτή τη χρονιά».
![]()

