Ο σεισμολόγος Γεράσιμος Παπαδόπουλος προειδοποιεί για τον κίνδυνο ενός ισχυρού σεισμού στον Κορινθιακό κόλπο. Η δήλωσή του έρχεται σε μια περίοδο αυξημένης ανησυχίας για τη σεισμική δραστηριότητα στην περιοχή.
Ο Παπαδόπουλος χαρακτήρισε το ηφαίστειο της Σαντορίνης ως κοιμώμενο. Αυτή η εκτίμηση υπογραμμίζει την ανάγκη για συνεχή παρακολούθηση και έρευνα των ηφαιστείων στην Ελλάδα.
Σε δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό, ο σεισμολόγος τόνισε τη σημασία της μελέτης του ηφαιστείου για την κατανόηση της λειτουργίας του. Η κατανόηση αυτή είναι κρίσιμη για την προετοιμασία αποτελεσματικών μέτρων προστασίας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

