Η Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων ανακοίνωσε την επικείμενη συνάντηση της 31μελής αντιπροσωπείας της με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, την ερχόμενη Δευτέρα στο Μέγαρο Μαξίμου.
Η αντιπροσωπεία αποτελείται από σημαντικούς εκπροσώπους, όπως:
ΑΓΓΕΛΑΚΟΥΔΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΓΡΟΥΖΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ, ΒΕΣΜΕΛΗΣ ΑΠΟΣΤΌΛΗΣ, ΤΟΥΡΤΟΥΡΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.
Άλλοι συμμετέχοντες περιλαμβάνουν τους:
ΣΕΦΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΦΡΟΝΙΜΟΠΟΥΛΟΣ ΙΟΡΔ’ΑΝΗΣ, ΜΗΚΕΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΧΑΛΚΙΔΗΣ ΤΑΣΟΣ.
Η συνάντηση αναμένεται να αποδειχθεί καθοριστική για τις μελλοντικές ενέργειες της ΠΕΜ.
![]()

