Συνάντηση της 31μελής αντιπροσωπείας της ΠΕΜ με τον πρωθυπουργό τη Δευτέρα

Συνάντηση της 31μελής αντιπροσωπείας της ΠΕΜ με τον πρωθυπουργό τη Δευτέρα

Η Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων ανακοίνωσε την επικείμενη συνάντηση της 31μελής αντιπροσωπείας της με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, την ερχόμενη Δευτέρα στο Μέγαρο Μαξίμου.

Η αντιπροσωπεία αποτελείται από σημαντικούς εκπροσώπους, όπως:

ΑΓΓΕΛΑΚΟΥΔΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΓΡΟΥΖΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ, ΒΕΣΜΕΛΗΣ ΑΠΟΣΤΌΛΗΣ, ΤΟΥΡΤΟΥΡΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.

Άλλοι συμμετέχοντες περιλαμβάνουν τους:

ΣΕΦΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΦΡΟΝΙΜΟΠΟΥΛΟΣ ΙΟΡΔ’ΑΝΗΣ, ΜΗΚΕΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΧΑΛΚΙΔΗΣ ΤΑΣΟΣ.

Η συνάντηση αναμένεται να αποδειχθεί καθοριστική για τις μελλοντικές ενέργειες της ΠΕΜ.

Loading

Play