Αναλύσεις ειδικών για το περιστατικό θωπείας δασκάλας από 6χρονο και τις σωστές διαδικασίες αντιμετώπισής του. Ένα περιστατικό θωπείας που διαδραματίστηκε σε σχολείο στο Λουτράκι από έναν 6χρονο μαθητή έχει προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις. Η δασκάλα, η οποία κατήγγειλε το συμβάν στις Αρχές, βρίσκεται στο επίκεντρο της συζήτησης σχετικά με την κατάλληλη αντίδραση σε τέτοιες καταστάσεις. Η ψυχολόγος Ασπασία Τσολάκη σημείωσε ότι αν και είναι φυσιολογικό η δασκάλα να ένιωσε άβολα, ο στόχος του παιδιού δεν ήταν κακόβουλος. Όπως εξήγησε, τα 6χρονα παιδιά δεν κατανοούν πλήρως τις συνέπειες των πράξεών τους.
Η ψυχοθεραπεύτρια Ιωάννα Κωνσταντινίδου υποστήριξε ότι η αντίδραση της εκπαιδευτικού μπορεί να στιγματίσει το παιδί και ότι είναι σημαντικό οι γονείς να ενημερώνονται διακριτικά για την κατάσταση. Η εκπαιδευτικός Βασίλης Φερφυρής τόνισε την ανάγκη για κατάλληλη υποστήριξη από ειδικούς, προκειμένου να αξιολογηθούν σωστά οι ψυχολογικές επιπτώσεις τόσο για τον μαθητή όσο και για τον εκπαιδευτικό.
Ο συνταξιούχος εκπαιδευτικός Γρηγόρης Δάσκος, μιλώντας για την κατάσταση, επισήμανε τη σημασία της κοινής λογικής και της αναγκαίας υπερβολής που πρέπει να αποφεύγεται. Η δασκάλα που βρέθηκε στο κέντρο του περιστατικού υποστήριξε ότι η πρωτοβουλία της είχε στόχο να προστατεύσει το παιδί, καθώς φοβόταν τις συνέπειες που θα μπορούσαν να προκύψουν εάν η συμπεριφορά του συνεχιζόταν.
Το περιστατικό αυτό ενδέχεται να δημιουργήσει έντονες συζητήσεις γύρω από τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται σε τέτοιες περιπτώσεις, καθώς και για τον ρόλο των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
