Άδωνις κατά Ανδρουλάκη: «Δεν μπορεί να εμφανίζεται ως κήρυκας της ηθικής και να έχει πάρει τόσα χρήματα από το ελληνικό Δημόσιο»
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

Άδωνις κατά Ανδρουλάκη: «Δεν μπορεί να εμφανίζεται ως κήρυκας της ηθικής και να έχει πάρει τόσα χρήματα από το ελληνικό Δημόσιο»

“Ποτέ δεν έθεσα ζήτημα παρανομίας, εγώ έθεσα ένα ζήτημα το οποίο είναι καθαρά ηθικό και πολιτικό”, δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης σχετικά με την μίσθωση ακινήτου της οικογένειας Ανδρουλάκη από το Ελληνικό Δημόσιο.

Ο υπουργός Υγείας σημείωσε στα Παραπολιτικά 90,1 ότι “δεν μπορεί ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ να σηκώνει το δάχτυλο και να διατείνεται ότι είναι ο κήρυκας της ηθικής, πρέπει να κοιτάξει και λίγο τα δικά του. Δεν μπορεί  να κατηγορείς όλους τους άλλους και εσύ να έχεις πάρει τόσα χρήματα από το ελληνικό Δημόσιο. Είναι παράλογο!”

Μεταξύ άλλων, επεσήμανε:  

Με αφορμή το μισθωμένο ακίνητο του κ.Ανδρουλάκη στο Δημόσιο

Α.ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Η σύμβαση είναι 10.000 ευρώ το μήνα, δηλαδή 120.000 ευρώ το χρόνο, 120.000 ευρώ επί δεκαέξι χρόνια είναι 1.800.000. Δεν ξέρω πως τα μοιράζει η οικογένεια γιατί το ακίνητο είναι της οικογένειας Ανδρουλάκη.

Α.ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Από την αρχή είπα ότι είναι νόμιμο, ποτέ δεν έθεσα ζήτημα παρανομίας εγώ έθεσα ένα ζήτημα το οποίο είναι καθαρά ηθικό και πολιτικό. Πρώτα απ’ όλα ο κ. Ανδρουλάκης είπε ψέματα, είπε  ότι η επιλογή είχε γίνει από την κυβέρνηση Καραμανλή και η κυβέρνηση Παπανδρέου απλώς υλοποίησε την απόφαση. Λάθος.  Η συνεδρίαση της επιτροπής που έκρινε τις προσφορές και που έκοψε τον άλλο μειοδότη έγινε στις 7 Οκτωβρίου του ’09 , οι εκλογές έγιναν στις 4 Οκτωβρίου του ’09 , είχε ήδη πέσει η κυβέρνηση Καραμανλή και είχε ήδη εκλεγεί η κυβέρνηση Παπανδρέου άρα δεν ισχύει ότι υλοποιήθηκε απόφαση της κυβερνήσεως Καραμανλή, ήταν απόφαση που ελήφθηκε από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.  Ο πατέρας Ανδρουλάκης τότε ήταν μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ κι ο κ. Ανδρουλάκης λίγο αργότερα έγινε γραμματέας του ΠΑΣΟΚ. Η οικογένεια ήταν γνωστή του ΠΑΣΟΚ, η επιλογή έγινε από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. …Εδώ υπάρχουν πολιτικά ζητήματα, είσαι ένας βουλευτής αρχηγός κόμματος, φέρελπις πρωθυπουργός και φαίνεται ότι επί εποχής κυβερνήσεως του κόμματός σου πήρες μια μεγάλη σύμβαση από το Δημόσιο.  

Α.ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Όταν ο κ. Ανδρουλάκης σηκώνει το δάχτυλο και διατείνεται ότι είναι ο κήρυκας της ηθικής τότε να κοιτάξει και λίγο τα δικά του. Δεν μπορεί να είσαι κήρυκας της ηθικής, να κατηγορείς όλους τους άλλους και εσύ να έχεις πάρει τόσα χρήματα από το ελληνικό Δημόσιο. Είναι λίγο παράλογο!

Loading

Play