Η υδροδότηση διακόπηκε σε δύο κοινότητες του δήμου Νέας Προποντίδας, καθώς άγνωστοι αφαίρεσαν τα καλώδια από το αντλιοστάσιο.
Σύμφωνα με ενημέρωση του δήμου, χωρίς νερό έχουν μείνει οι Νέοι Σίλατοι και η Σωζόπολη, ενώ τα συνεργεία πρόκειται να προχωρήσουν άμεσα στις εργασίες αποκατάστασης της βλάβης.
Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, η ζημιά είναι σοβαρή και εκτεταμένη και, δυστυχώς, οι δύο κοινότητες θα παραμείνουν χωρίς υδροδότηση για αρκετές ώρες, μέχρι να αποκατασταθεί πλήρως η λειτουργία του δικτύου.
![]()

