«Το Agilo της Böcker μεταφέρει έως και 400 κιλά θησαυρών με ταχύτητα 42 μέτρων το λεπτό – αθόρυβα σαν ψίθυρος».
Η εντυπωσιακή κλοπή κοσμημάτων αξίας δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από το Λούβρο την περασμένη εβδομάδα αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για μία γερμανική εταιρεία, η οποία δημιούργησε μία «viral» διαφήμιση που έχει συγκεντρώσει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές.
Όλα ξεκίνησαν από τις φωτογραφίες που δημοσιοποιήθηκαν μετά την κλοπή, ανάμεσά τους και ορισμένες όπου φαίνεται το ανυψωτικό μηχάνημα μεταφοράς επίπλων που χρησιμοποίησαν οι δράστες για να εισέλθουν στο μουσείο και να ολοκληρώσουν την πολυσυζητημένη κλοπή μέσα σε λίγα λεπτά. Στην εταιρεία Böcker αναγνώρισαν το μηχάνημα ως δικό τους προϊόν και θεώρησαν ότι ήταν μία εξαιρετική ευκαιρία για διαφήμιση.
Τι έκαναν, λοιπόν; Χρησιμοποίησαν μία από αυτές τις φωτογραφίες, συνοδεύοντάς τη με τη λεζάντα: “Όταν πρέπει να κινηθείτε γρήγορα”. Και πρόσθεσαν έναν υπότιτλο: “Το Agilo της Böcker μεταφέρει έως και 400 κιλά θησαυρών με ταχύτητα 42 μέτρων το λεπτό – αθόρυβα σαν ψίθυρος”.
Σύμφωνα με τη διευθύντρια μάρκετινγκ της εταιρείας, Τζούλια Σάρβατς, η ίδια και ο σύζυγός της, διευθύνων σύμβουλος της οικογενειακής επιχείρησης, Αλεξάντερ Μπέκερ, διάβαζαν μαζί τις ειδήσεις στο διαδίκτυο την Κυριακή, όταν “σοκαρίστηκαν” βλέποντας την εικόνα από τη θεαματική ληστεία που έδειχνε ένα από τα προϊόντα τους. “Ήταν σαφές, Θεέ μου, ότι αυτή είναι μια κατακριτέα πράξη και ότι έχουν κάνει κατάχρηση της συσκευής μας για να το κάνουν, αλλά αφού ήταν προφανές ότι κανείς δεν είχε τραυματιστεί, αρχίσαμε να κάνουμε μερικά αστεία και να σκεφτόμαστε σλόγκαν που βρίσκαμε αστεία”, δήλωσε στον Guardian. Το πρωί της Δευτέρας, η διαφήμιση ήταν έτοιμη.
“Το φαντάστηκα ότι θα γινόταν λίγο viral, αλλά το γεγονός ότι έγινε τόσο viral ήταν εξαιρετικό. Οι αναρτήσεις μας στο Instagram συνήθως φτάνουν σε 15-20.000 άτομα και τώρα είμαστε στα 1,7 εκατομμύρια. Είναι τρελό“, δήλωσε η ίδια, προσθέτοντας ότι το 99% των αντιδράσεων ήταν θετικές, όπως ένας χρήστης που πρότεινε να δοθεί αύξηση στο τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας – χωρίς πάντως να λείψουν και τα αρνητικά σχόλια από χρήστες που είδαν στη διαφήμιση της Böcker μία άκομψη προσπάθεια εκμετάλλευσης του γεγονότος, την ώρα που οι Γάλλοι βρίσκονται ακόμα σε σοκ…
![]()
