Θεσσαλονίκη: 49χρονη είχε δεμένες τρεις γάτες στο μπαλκόνι της – Πρόστιμο 17.600 ευρώ
Ενδεικτική εικόνα – δημιουργία με AI.

Θεσσαλονίκη: 49χρονη είχε δεμένες τρεις γάτες στο μπαλκόνι της – Πρόστιμο 17.600 ευρώ

Στη σύλληψη μιας 49χρονης ημεδαπής προχώρησαν το μεσημέρι της Κυριακής 31 Μαΐου 2026 αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Παύλου Μελά, στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με την αστυνομία, η γυναίκα φέρεται να διατηρούσε στο μπαλκόνι της κατοικίας της, στην περιοχή της Ευκαρπίας, τρεις γάτες δεμένες με σκοινί.

Σε βάρος της βεβαιώθηκαν τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα, συνολικού ύψους 17.600 ευρώ, ενώ αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του αρμόδιου Εισαγγελέα.

Loading

Play