Σε εκδήλωση στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στη Γ’ Παιδιατρική Κλινική, στο πλαίσιο της διαδικασίας πιστοποίησης και τυποποίησης ποιότητας (ISO) στις υπηρεσίες υγείας, παρευρέθηκε και απηύθυνε χαιρετισμό ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Βαρτζόπουλος.
Ο ίδιος τόνισε ότι η συγκεκριμένη διαδικασία αποτελεί σημαντική εξέλιξη για το σύστημα υγείας της χώρας, καθώς το φέρνει σε μεγαλύτερη ευθυγράμμιση με τα διεθνή πρότυπα των πιο προηγμένων ευρωπαϊκών συστημάτων.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Δημήτρη Βαρτζόπουλου:
«Χαιρετισμός μου στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης και στη Γ’ Παιδιατρική Κλινική, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την πιστοποίηση και τυποποίηση ποιότητας (ISO) στις υπηρεσίες υγείας — μια σημαντική διαδικασία που εναρμονίζει τη χώρα μας με τα διεθνή πρότυπα των πλέον προηγμένων ευρωπαϊκών συστημάτων υγείας.
Όπως έχει τονίσει και ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, η αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας αποτελεί κεντρικό πυλώνα της πολιτικής μας.
Η πιστοποίηση ποιότητας δεν είναι μια τυπική διαδικασία. Είναι ένα ουσιαστικό βήμα προς τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, την ενίσχυση της ασφάλειας των ασθενών και την καθιέρωση του ελληνικού συστήματος υγείας ως ενός σύγχρονου και αξιόπιστου συστήματος σε ευρωπαϊκό επίπεδο».
![]()

