Νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε νεκρό σε εγκαταλελειμμένη κατοικία σε οικισμό της Ξάνθης, το πρωί της Δευτέρας (11/05), ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη έρευνες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες κατέληξε.
Η μητέρα συνελήφθη από το Τμήμα Δίωξης Εγκλημάτων Ξάνθης και αντιμετωπίζει κατηγορία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Αναμένεται να διενεργηθεί νεκροψία-νεκροτομή, προκειμένου να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια θανάτου του βρέφους, αλλά και το αν γεννήθηκε ήδη νεκρό ή εάν συνέβη κάτι μετά τη γέννησή του που οδήγησε στον θάνατό του.
![]()

