Χαλκιδική: Γυναίκα απείλησε τον σύζυγό της με μαχαίρι μπροστά στο 11χρονο παιδί τους

Χαλκιδική: Γυναίκα απείλησε τον σύζυγό της με μαχαίρι μπροστά στο 11χρονο παιδί τους

Σκηνές πανικού φαίνεται πως βίωσε ένας 46χρονος άνδρας στη Συκιά Χαλκιδικής το βράδυ του Σαββάτου 23 Μαΐου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την καταγγελία που έκανε στην αστυνομία, η 32χρονη σύζυγός του τον απείλησε κρατώντας μαχαίρι, χωρίς όμως να του προκαλέσει κάποιον τραυματισμό. Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις, οι οποίες προχώρησαν στη σύλληψη της γυναίκας για ενδοοικογενειακή απειλή.

Αξίζει να σημειωθεί πως το συμβάν εκτυλίχθηκε μπροστά στο 11χρονο παιδί της οικογένειας, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, το ζευγάρι δεν είχε απασχολήσει ξανά στο παρελθόν τις Αρχές.

Loading

Play