Η Χαλκιδική «πετά» προς Πολωνία και Δανία  – Νέες απευθείας πτήσεις προς Θεσσαλονίκη

Η Χαλκιδική «πετά» προς Πολωνία και Δανία – Νέες απευθείας πτήσεις προς Θεσσαλονίκη

Με σταθερά βήματα εξωστρέφειας, η Χαλκιδική ενισχύει την παρουσία της στις αγορές της Ευρώπης, ανοίγοντας νέους τουριστικούς διαύλους προς τη Βόρεια και Σκανδιναβική Ευρώπη.

Στις 21 Οκτωβρίου, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε στο CONNECT on Tour | Warsaw, παρουσιάζοντας τον προορισμό σε Πολωνούς ταξιδιωτικούς πράκτορες και tour operators. Η Πολωνία συγκαταλέγεται πλέον στις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες αγορές για τη Χαλκιδική, με τον αριθμό των επισκεπτών να αυξάνεται σταθερά κάθε χρόνο.

Όπως τόνισε ο Πρόεδρος του Οργανισμού, Γρηγόρης Τάσιος:

«Η Πολωνία είναι μια αγορά που επενδύει σταθερά στη Βόρεια Ελλάδα. Μετά τη συνεργασία μας με τις Rainbow Tours και Grecos, η ένταξη της Χαλκιδικής στα προγράμματα της TUI Poland με απευθείας πτήση μία φορά την εβδομάδα αποτελεί σημαντικό βήμα, που αποδεικνύει τη δυναμική του προορισμού και ανοίγει τον δρόμο για νέες συνέργειες».

Δύο ημέρες αργότερα, στις 23 Οκτωβρίου, ο Οργανισμός βρέθηκε στην Κοπεγχάγη, στο πλαίσιο του Greek Tourism Workshop, πραγματοποιώντας B2B συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού από τη Δανία και τις υπόλοιπες Σκανδιναβικές χώρες.

Η Σκανδιναβία αναδεικνύεται πλέον σε νέα στρατηγική αγορά για τη Χαλκιδική. Από τις 3 Μαρτίου 2025, η SAS θα ξεκινήσει απευθείας πτήσεις Κοπεγχάγη – Θεσσαλονίκη, αρχικά τρεις φορές την εβδομάδα, με πρόβλεψη αύξησης σε πέντε κατά τη θερινή περίοδο.

Ο κ. Τάσιος σημείωσε:

«Η Σκανδιναβική αγορά είναι ένα κοινό υψηλών απαιτήσεων που αναζητά αυθεντικές εμπειρίες, φύση και τοπική κουζίνα – δηλαδή ό,τι εκφράζει η Χαλκιδική. Οι προσπάθειές μας αποδίδουν, και ο προορισμός αποκτά νέα δυναμική στη Βόρεια Ευρώπη».

Στην εκδήλωση συμμετείχαν επίσης τρία ξενοδοχεία της Χαλκιδικής, τα οποία προσέφεραν δώρα μέσω κλήρωσης, προβάλλοντας τη φιλοξενία και το εξωστρεφές πρόσωπο του προορισμού.

Η Χαλκιδική συνεχίζει να εμπλουτίζει το τουριστικό της προφίλ, με στόχο τη διεύρυνση της σεζόν και την ανάδειξη εμπειριών που υπερβαίνουν το παραδοσιακό δίπτυχο «ήλιος και θάλασσα».

Loading

Play