Μια νέα μελέτη της Greenpeace αποκαλύπτει ανησυχητικά στοιχεία σχετικά με την πρόσβαση στα δημόσια μέσα μεταφοράς. Σύμφωνα με την έρευνα, το 56% των πολιτών στην Ευρώπη δηλώνει ότι δεν έχει πρόσβαση σε αυτά τα μέσα. Αυτή η κατάσταση εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την προσβασιμότητα και την ποιότητα των δημόσιων συγκοινωνιών.
Η Ελλάδα, συγκεκριμένα, εμφανίζει ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά χρήσης δημόσιων μέσων μεταφοράς στην Ευρώπη. Αυτή η δεινή κατάσταση υπογραμμίζει την ανάγκη για βελτίωση των υποδομών και των υπηρεσιών. Οι πολίτες αντιμετωπίζουν καθημερινά προκλήσεις που σχετίζονται με τη μετακίνηση τους, γεγονός που επηρεάζει την ποιότητα ζωής τους.
Η έλλειψη πρόσβασης στα δημόσια μέσα μεταφοράς έχει ευρύτερες κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις. Η αδυναμία μετακίνησης μπορεί να περιορίσει τις ευκαιρίες εργασίας και εκπαίδευσης για πολλούς πολίτες. Επίσης, επηρεάζει την καθημερινή ζωή και την κοινωνική ένταξη των ανθρώπων σε διάφορες κοινότητες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

