Κλιμάκιο του Φιλανθρωπικού Οργανισμού ΑΠΟΣΤΟΛΗ της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, βρέθηκε την Μεγάλη Εβδομάδα δίπλα σε αστέγους της πρωτεύουσας.
Η ομάδα προσέφερε δέματα αγάπης, τα οποία περιλάμβαναν βασικά είδη πρώτης ανάγκης, για να στηρίξει τους ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.
Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των προσπαθειών του οργανισμού να υποστηρίξει τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού, ειδικά σε περιόδους γιορτών.
Η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών συνεχίζει να εργάζεται για την ανακούφιση των αστέγων, προσφέροντας ελπίδα και βοήθεια σε όσους την χρειάζονται.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

