Σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτών και Νοσηλευτριών, ο Νίκος Ανδρουλάκης επαναφέρει στον δημόσιο διάλογο την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για την αναβάθμιση του νοσηλευτικού προσωπικού.
Η πρόταση αυτή περιλαμβάνει μέτρα που στοχεύουν στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και της εκπαίδευσης των νοσηλευτών και νοσηλευτριών, αναγνωρίζοντας τη σημασία τους στο σύστημα υγείας.
Μέσω ενός βίντεο που ανήρτησε στο TikTok, ο Ανδρουλάκης επισημαίνει την ανάγκη για περισσότερη στήριξη και αναγνώριση του ρόλου των επαγγελματιών υγείας, ειδικά σε περιόδους κρίσης.
Η αναβάθμιση του νοσηλευτικού προσωπικού είναι κρίσιμη για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και την ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας της χώρας.
https://www.tiktok.com/@nikos.androulakis/video/7638933826709769494
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

