Σάλος από βίντεο πελάτισσας που μιλάει απρεπώς σε διανομέα

Σάλος από βίντεο πελάτισσας που μιλάει απρεπώς σε διανομέα

Σάλος προκλήθηκε από βίντεο που αποτυπώνει την απρεπή συμπεριφορά πελάτισσας σε διανομέα παραγγελίας. Βίντεο που αναρτήθηκε στο TikTok έχει προκαλέσει αίσθηση, καθώς αποκαλύπτει μια πελάτισσα να απευθύνεται με προσβλητικό τρόπο στον διανομέα που της παρέδωσε την παραγγελία της. Η απαράδεκτη αυτή συμπεριφορά καταδικάστηκε από χιλιάδες χρήστες της πλατφόρμας οι οποίοι εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους και την ανάγκη για περισσότερη ευγένεια στην εξυπηρέτηση.

Σύμφωνα με το βίντεο, η πελάτισσα αρχικά παραπονέθηκε ότι η παραγγελία έπρεπε να φτάσει σε 18 λεπτά και ότι αυτή παρέλαβε την παραγγελία σε 8 λεπτά, με τον διανομέα να απαντά με χιούμορ: «Ήρθα πιο νωρίς, αυτό είναι πιο καλό» και να ρωτά αν θα έπρεπε να περιμένει με την παραγγελία μέχρι να περάσει ο χρόνος. Στην πορεία, η πελάτισσα ζήτησε συγκεκριμένα να παραλάβει από Έλληνα διανομέα, κάτι που άφησε τον διανομέα έκπληκτο, αλλά εκείνος διατήρησε την ψυχραιμία του, απαντώντας: «Δεν πειράζει, καλύτερα για μένα. Ευχαριστώ πάντως» και αποχώρησε.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play