Σοκαριστικές εικόνες από την κατάσταση τριών παιδιών στους Αγίους Αναργύρους, ηλικίας 7, 5 και 3 ετών, οι οποίοι ζούσαν σε συνθήκες τρώγλης με τους γονείς τους, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας. Τα παιδιά μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, όπου διαπιστώθηκε ότι ήταν υποσιτισμένα.
Η κατάσταση των παιδιών προκάλεσε σοκ στην τοπική κοινωνία, καθώς οι συνθήκες διαβίωσης τους ήταν εξαιρετικά δύσκολες. Οι γονείς τους φαίνεται ότι δεν μπορούσαν να παρέχουν τα απαραίτητα για την ανάπτυξή τους.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν προκύπτουν στοιχεία κακοποίησης, γεγονός που ενδέχεται να υποδηλώνει ότι η κατάσταση οφείλεται σε άλλους παράγοντες, όπως οικονομικά προβλήματα. Οι αρχές αναμένεται να διερευνήσουν περαιτέρω την υπόθεση.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

