Ο δήμαρχος Πάτμου, Νικήτας Τσαμπαλάκης, έκανε μια συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, αποχαιρετώντας τη Γωγώ Μαστροκώστα. Η ανάρτηση αυτή προκάλεσε έντονα συναισθήματα στους διαδικτυακούς του φίλους και ακολούθους.
Στην ανάρτησή του, περιγράφει μια τρυφερή στιγμή που έζησε με τον σύζυγό της, Τραϊανό Δέλλα. Η συνάντησή τους έγινε τυχαία στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός, γεγονός που προσθέτει μια προσωπική διάσταση στην ιστορία.
Η αναφορά του δημάρχου στην Γωγώ Μαστροκώστα και την οικογένειά της δείχνει την ανθρώπινη πλευρά της πολιτικής και την αλληλεγγύη που μπορεί να υπάρξει σε δύσκολες στιγμές. Η ανάρτηση αυτή ενώνει την κοινότητα γύρω από την μνήμη της εκλιπούσας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

