Στον εισαγγελέα οδηγείται η 29χρονη που κατηγορείται για την αιματηρή επίθεση στον 24χρονο σύντροφό της στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης.
Η γυναίκα, υπήκοος Ρουμανίας, συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου, αντιμετωπίζοντας κατηγορίες για απόπειρα ανθρωποκτονίας, ενδοοικογενειακή βία και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.
Το επεισόδιο συνέβη χθες το πρωί, γύρω στις 10, σε διαμέρισμα ημιωρόφου, όταν, ύστερα από καβγά, η 29χρονη φέρεται να επιτέθηκε στον 24χρονο με δύο μαχαίρια.
Από την επίθεση, ο 24χρονος υπέστη τραύματα στον πνεύμονα, στην κάτω κοιλιακή χώρα και στο χέρι. Μετά την επίθεση, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου υποβλήθηκε σε επέμβαση και παραμένει σε νοσηλεία.
Τα δύο μαχαίρια που χρησιμοποιήθηκαν στην επίθεση έχουν κατασχεθεί, ενώ έχει παραγγελθεί ιατροδικαστική εξέταση για την υπόθεση.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

