Ο θάνατος ενός 59χρονου ασθενούς στην Ψυχιατρική Κλινική Ενηλίκων στο Δαφνί έχει προκαλέσει σοκ στην κοινωνία. Ο ασθενής νοσηλευόταν όταν συνέβη το τραγικό περιστατικό, το οποίο έχει θορυβήσει τους συγγενείς και τους φίλους του.
Ο Ενιαίος Σύλλογος Εργαζομένων ΨΝΑ εξέφρασε τη θλίψη του για τον θάνατο του ασθενούς, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ψυχικής υγείας και της φροντίδας που παρέχεται στους ασθενείς. Οι εργαζόμενοι σε τέτοιες δομές αντιμετωπίζουν καθημερινά προκλήσεις και είναι σημαντικό να αναγνωρίζεται η δουλειά τους.
Το περιστατικό έχει αναδείξει την ανάγκη για καλύτερη υποστήριξη και εκπαίδευση του προσωπικού στις ψυχιατρικές κλινικές. Οι συνθήκες εργασίας και η ψυχική υγεία των ασθενών είναι κρίσιμα ζητήματα που απαιτούν άμεση προσοχή από τις αρχές.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

