Ο Ιρανικός Οργανισμός Ατομικής Ενέργειας δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν πρόκειται να περιορίσει το πρόγραμμα εμπλουτισμού του ουρανίου, όπως ανέφερε ο επικεφαλής του, Μοχάμαντ Εσλάμι, σε συνέντευξή του στο πρακτορείο Isna.
«Οι απαιτήσεις των εχθρών μας για περιορισμό του προγράμματος εμπλουτισμού ουρανίου είναι ευσεβείς πόθοι», δήλωσε ο Εσλάμι, τονίζοντας ότι οι συνομιλίες που θα διεξαχθούν τις επόμενες ημέρες υπό πακιστανική διαμεσολάβηση δεν θα αλλάξουν την κατάσταση.
Ο επικεφαλής του Ιρανικού Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας υπογράμμισε ότι «όλες οι συνωμοσίες και ενέργειες των εχθρών μας δεν κατέληξαν σε τίποτε», αναφερόμενος στις αμερικανικές προσπάθειες να επιτύχουν τους πολεμικούς τους στόχους μέσω διαπραγματεύσεων.
Η Ουάσινγκτον κατηγορεί το Ιράν ότι πλησιάζει στην κατασκευή ατομικού όπλου, κάτι που η Διεθνής Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας (IAEA) δεν έχει επιβεβαιώσει. Το Ιράν διαψεύδει τις κατηγορίες και υποστηρίζει το δικαίωμά του στην πυρηνική ενέργεια.
Η Τεχεράνη έχει προτείνει ένα σχέδιο δέκα σημείων για τον τερματισμό του πολέμου, το οποίο περιλαμβάνει την αποδοχή του εμπλουτισμού, ενώ ο Ντόναλντ Τραμπ έχει επαναλάβει ότι δεν θα υπάρξει εμπλουτισμός.
![]()

