Η υφυπουργός της βρετανικής κυβέρνησης, Μιάτα Φανμπουλέχ, υπέβαλε την παραίτησή της, καλώντας τον Κιρ Στάρμερ να αποχωρήσει από την πρωθυπουργία. Παρά την παραίτηση, ο βρετανός πρωθυπουργός δήλωσε ότι «θέλει να συνεχίσει να κυβερνά».
Αυτή είναι η πρώτη παραίτηση μέλους της βρετανικής κυβέρνησης στην τρέχουσα κυβερνητική κρίση.
Στην επιστολή παραίτησής της, η Μιάτα Φανμπουλέχ αναφέρει: «Σας παρακαλώ να πράξετε ό,τι απαιτείται για την χώρα και για το κόμμα», προτείνοντας ένα χρονοδιάγραμμα για μια συντεταγμένη μετάβαση ώστε να μπορέσει μια νέα ομάδα να προχωρήσει στις υποσχέσεις αλλαγές.
Ωστόσο, ο Κιρ Στάρμερ, μιλώντας σε μέλη της κυβέρνησης στη Ντάουνινγκ Στριτ, επανέλαβε την επιθυμία του να παραμείνει στην εξουσία, τονίζοντας ότι «η χώρα αναμένει από εμάς να συνεχίσουμε να κυβερνάμε».
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
![]()

